ازسایت مادیدن فرمایید

نویسنده /هادی پورمرتضی و علیرضا رجایی

ازسایت مادیدن فرمایید

نویسنده /هادی پورمرتضی و علیرضا رجایی


ای قامت بلند مقدس،

تندیس جاودان،

ای مرمر سپید؛

ای پاکی مجرد پنهان،

در انجماد سنگ؛

من عابدانه در دل محراب سرد شب،

بدرود با خدای کهن گفتم .

هرگز کسی نگفته سپاس تو،

این گونه صادقانه که من گفتم .

دیگر مرا،

با این عذاب دوزخیت

- مگذار

مهر سکوت را،

زین سنگواره لب سرد ساکتت

- بردار

از این نگاه سرد،

با چشمهای سنگی تو.

دلگیر می شوم .

ای آفریده من،

آری، تو جاودانه جوانی،

من پیر می شوم .

در این شبان تیره و تار اینک،

ای مرمر بلند سپید،

تندیس دستپرور من،

پرداختم تو را .

با این شگرف تیشه اندیشه،

در طول سالیان ،

- که چه بر من رفت -

با واژه های ناب

در معبد خیالی خود ساختم تو را
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد